Продавець ІталТрейд розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
161 відгук

Зараз інтернет-магазин не зможе швидко обробити Ваше замовлення, оскільки за нашим графіком роботи сьогодні вихідний день. Ваша заявка буде оброблена у найближчий робочий день. Слава Україні!

+380 (50) 824-19-06
+380 (67) 105-75-90

Доставка

Варіанти доставки замовлення:

  • доставка кур'єром по м. Харкову;
  • доставка за допомогою третіх осіб (перевізників) по всій території України.

 

Доставка кур'єром по м. Харкову

В межах міста Харкова ми можемо запропонувати Вам послугу кур'єрської доставки "до дверей". За замовчуванням вивантаження, занесення, підйом на поверх, встановлення та підключення обладнання здійснюється силами Покупця.

Доставка по місту відбувається щопонеділка, середи та п'ятниці з 15:00 до 21:00 за попереднім погодженням часу та місця доставки з Покупцем.

Вартість кур'єрської доставкивід 200 грн. і визначається в кожному конкретному випадку в залежності від адреси доставки, габаритів обладнання та терміновості доставки.

Для отримання товару вам необхідно мати при собі паспорт та/або оригінал довіреності.

 

Доставка за допомогою перевізників

За допомогою транспортних компаній доставка товару здійснюється по всій території України.

Доставка замовлень здебільшого відбувається за допомогою транспортної компанії "Нова пошта". З цим перевізником ми можемо розраховувати на швидку (1-2 дні) та безпечну доставку товару.

З метою здешевлення вартості доставки великогабаритні товари можуть бути відправлені за допомогою транспортної компанії "Delivery" або приватними перевізниками шляхом довантаження товару в попутний транспорт.

Строки та вартість доставки визначаються перевізником. За збереження цілісності товару під час транспортування несе відповідальність транспортна компанія. Продавець не несе відповідальності за зміну строків доставки або вартості доставки, визначених перевізником. Оплата вартості доставки здійснюється за рахунок Покупця.

При відправленні транспортною компанією товар, якщо Покупцем не було прийнято інше рішення, страхується на 100% від вартості.

 

Терміни відправки

Як правило і за більшістю товарних позицій, вказаних на сайті, відправка здійснюється кожного робочого дня, тому:

  • при зарахуванні оплати до 12:00, товар зі складу відправляється день-у-день;
  • при зарахуванні оплати після 12:00, товар зі складу відправляється на наступний робочий день після оплати.

За деякими товарними позиціями відповідно до графіку роботи складу відправки відбуваються тільки у певні робочі дні (наприклад, щопонеділка, середи та п'ятниці тощо).

Уточнити коли саме Ваше замовлення буде відправлене Ви можете у нашого менеджера під час оформлення та/або підтвердження замовлення.

 

Порядок отримання товару у перевізника

1. Під час отримання товару у перевізника Покупець зобов'язаний перевірити:

  • маркування товару на відповідність замовленню;
  • наявність видимих дефектів упакування;
  • наявність видимих дефектів товару;
  • упевнитись у здатності товару виконувати свої функції;
  • перевірити повноту комплектації товару.

2. Якщо під час перевірки буде виявлено невідповідність товару за якістю та/або комплектністю, то Покупець зобов'язаний скласти Акт прийому-передачі з представником перевізника, а також зробити фото- та/або відеофіксацію виявлених дефектів, наявної комплектації та стану упаковки.

В Акті прийому-передачі має бути зазначено номер товарно-транспортної накладної, найменування товару, стан його упаковки, кількість оглянутої товару, характер виявлених при його передачі дефектів або перелік відсутньої частини комплектації. Фото- та/або відеоматеріали є невід'ємною частиною Акту.

Копію Акту прийому-передачі разом із фото- та/або відеоматеріалами Покупець повинен надати Продавцю.

3. Якщо на упаковці товару відсутні ознаки її пошкодження, то Продавець зобов'язаний замінити неякісний товар або доповнити комплектацію товару протягом 7 (семи) робочих днів.

4. Якщо на упаковці товару наявні ознаки її пошкодження, то Покупець зобов'язаний скласти Претензію до перевізника на часткове або повне покриття збитків, пов'язаних із втратою якості та/або комплектності товару.

За домовленістю сторін Продавець може протягом 7 (семи) робочих днів усунути недоліки, що виникли під час транспортування, або замінити товар та самостійно оформити Претензію до перевізника на часткове або повне покриття збитків від свого імені.

5. Якщо Покупцем був знехтуваний зазначений порядок отримання товару у перевізника, претензії щодо цілісності, якості та/або комплектності товару Продавцем до розгляду не приймаються.

 

Про встановлення та технічне обслуговування обладнання

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner