Продавець ІталТрейд розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
163 відгуків

Зараз інтернет-магазин не зможе швидко обробити Ваше замовлення, оскільки за нашим графіком роботи сьогодні вихідний день. Ваша заявка буде оброблена у найближчий робочий день. Слава Україні!

+380 (50) 824-19-06
+380 (67) 105-75-90

Публічний договір

Цей Договір є офіційною та публічною пропозицією Продавця укласти Договір купівлі-продажу Товару, представленого в Інтернет-магазині, що знаходиться за адресою italtrade.com.ua.

При укладенні цього Договору Покупець в повному обсязі без жодних виключень приймає наведені в ньому умови.

 

1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

1.1. Публічний договір - публічна пропозиція Продавця (далі - "Договір"), адресована невизначеному колу осіб, укласти з Продавцем договір купівлі-продажу товару дистанційним способом на умовах, що містяться в цьому Договорі.

1.2. Товар - об'єкт угоди Сторін, який був обраний покупцем в Інтернет-магазині та поміщений у кошик, або вже придбаний Покупцем у Продавця дистанційним способом. Під "Товаром" прийнято розуміти технологічне та нейтральне обладнання, кухонний інвентар та засоби догляду за обладнанням (далі - "Товар").

1.3. Інтернет-магазин – сайт Продавця за адресою italtrade.com.ua, створений для укладення договорів оптової купівлі-продажу на підставі ознайомлення Покупця із запропонованим Продавцем описом Товару за допомогою мережі Інтернет.

1.4. Онлайн платіжні системи - платіжні сервіси, призначені для спрощення проведення платіжних операцій в Інтернет-магазині, а саме LiqPay та ПромОплата.

1.5. Транспортно-логістична компанія - суб'єкт підприємницької діяльності, який надає послуги з перевезення замовленого Товару зі складу Продавця до адреси Покупця та несе матеріальну відповідальність за збереження цілісності Товару під час перевезення (далі - "Перевізник").

1.6. Покупець – дієздатна фізична особа, яка досягла 18 років, отримує інформацію від Продавця, розміщує замовлення щодо купівлі товару, що представлений в Інтернет-магазині для цілей, що пов'язані зі здійсненням підприємницької діяльності, та/або фізична особа-підприємець чи юридична особа.

1.7. Продавець – фізична особа-підприємець Рижова Оксана Василівна (ідентифікаційний код 3337203469), яка діє відповідно до чинного законодавства України.

1.8. Форс-мажорні обставини - надзвичайні та невідворотні обставини (воєнні дії, наслідки військової агресії, природні стихійні явища, суспільні та соціально-політичні явища, рішення державної влади тощо), які об'єктивно впливають на виконання умов Договору.

 

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

2.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а Покупець зобов'язується оплатити вказаний Товар і прийняти його на умовах зазначених у даному Договорі.

2.2. Датою укладення Договору та моментом повного й беззаперечного прийняття Покупцем умов Договору вважається дата перерахування Продавцеві повної або часткової оплати за Товар. У разі необхідності, за бажанням Покупця, Договір може бути оформлений у письмовій формі.

 

3. ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

3.1. Замовлення на Товар здійснюється способами, зазначеними на сайті Інтернет-магазину в розділі «Оформлення замовлення». Детальніше за посиланням: https://italtrade.com.ua/ua/cp49906-oformlenie-zakaza.html

3.2. Продавець має право відмовитися від передачі замовлення Покупцеві у випадку, якщо відомості, вказані Покупцем під час оформлення замовлення, є неповними або викликають підозру щодо їх дійсності.

3.3. При оформленні замовлення Покупець зобов'язується надати таку інформацію, необхідну Продавцю для виконання замовлення:

  • прізвище, ім'я та по батькові Покупця;
  • дані для доставки Товару (населений пункт, номер відділення Перевізника або адреса, за якою слід доставити Товар кур'єром);
  • контактний номер телефону;
  • ідентифікаційний код для юридичної особи або фізичної-особи підприємця.

3.4. Найменування, кількість, бренд, модель, ціна обраного Покупцем Товару вказуються у замовленні.

3.5. Якщо будь-якої із Сторін договору необхідна додаткова інформація, вона має право запросити її у іншої Сторони. У разі ненадання необхідної інформації Покупцем, Продавець не несе відповідальності за надання якісної послуги Покупцю при покупці товару в Інтернет-магазині.

3.8. Покупець несе відповідальність за достовірність наданої інформації при оформленні Замовлення.

3.9. Укладаючи Договір, шляхом перерахування повної або часткової оплати за Товар, Покупець підтверджує, що він цілком і повністю ознайомлений, і згоден з умовами даного Договору.

 

4. ЦІНА ТОВАРУ

4.1. Ціни на Товари визначаються Продавцем самостійно та вказані в Інтернет-магазині. Всі ціни на Товари вказані на сайті у гривнях без урахування ПДВ (Продавець є платником єдиного податку).

4.2. Ціни на Товари можуть змінюватися Продавцем в односторонньому порядку шляхом розміщення нових цін в Інтернет-магазині. Всі зміни набувають чинності з моменту їх публікації.

4.2.1. У випадку зміни ціни на замовлений, але не оплачений Товар Продавець зобов'язується проінформувати Покупця про таку зміну. Покупець має право підтвердити та погодити зміну ціни або анулювати замовлення.

4.2.2. У випадку зміни ціни на замовлений та оплачений на сайті за допомогою онлайн платіжних систем Товар Продавець зобов'язується проінформувати Покупця про таку зміну. Покупець має право підтвердити та погодити зміну ціни або анулювати замовлення. У разі анулювання замовлення Продавець зобов'язаний повернути Покупцю перераховані за допомогою онлайн платіжних систем кошти за Товар протягом 2 (двох) робочих днів.

4.3. Ціна Товару, що вказана в Інтернет-магазині, складається виключно із вартості самого Товару і не включає в себе вартість додаткових послуг таких як доставка, монтаж, підключення тощо.

4.4. Зобов'язання Покупця по оплаті Товару вважаються виконаними з моменту надходження Продавцю коштів на його розрахунковий рахунок.

4.5. Розрахунки між Продавцем і Покупцем за Товар здійснюються способами, зазначеними на сайті Інтернет-магазину в розділі «Способи та умови оплати». детальніше за посиланням: https://italtrade.com.ua/ua/cp49911-sposoby-i-usloviya-oplaty.html

 

5. ДОСТАВКА ТА ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ТОВАРУ

5.1. Доставка Товару Покупцеві здійснюється способами, зазначеними на сайті Інтернет-магазину в розділі «Доставка». Детальніше за посиланням: https://italtrade.com.ua/ua/cp49915-dostavka.html

5.2. Порядок та умови доставки замовленого Товару Покупець погоджує з оператором Інтернет-магазину під час оформлення замовлення.

5.3. Вартість доставки Товару Покупець сплачує відповідно до діючих тарифів Перевізників безпосередньо обраному ним Перевізнику. Строки та вартість доставки визначаються Перевізником. Продавець не несе відповідальності за зміну строків доставки або вартості доставки, визначених Перевізником.

5.4. Продавець може вказати орієнтовну вартість доставки Товару на адресу Покупця під час звернення Покупця із відповідним запитом. Продавець не несе відповідальності за встановлену Перевізником остаточну вартість доставки.

5.5. Право власності на поставлений Товар і ризик його випадкової загибелі або пошкодження переходить від Продавця до Покупця в момент отримання товару Покупцем та підписання видаткової накладної або у момент передачі Товару Перевізнику для доставки Покупцеві.

 

6. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ПРИЙОМУ-ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ

6.1. Під час отримання Товару у Перевізника Покупець зобов'язаний перевірити:

  • маркування Товару на відповідність замовленню;
  • наявність видимих дефектів упакування;
  • наявність видимих дефектів Товару;
  • упевнитись у здатності Товару виконувати свої функції;
  • перевірити повноту комплектації Товару.

6.2. Якщо під час перевірки буде виявлено невідповідність Товару за якістю та/або комплектністю, то Покупець зобов'язаний скласти Акт прийому-передачі з представником Перевізника, а також зробити фото- та/або відеофіксацію виявлених дефектів, наявної комплектації та стану упаковки.

В Акті прийому-передачі має бути зазначено номер товарно-транспортної накладної, найменування Товару, стан його упаковки, кількість оглянутої продукції, характер виявлених при його передачі дефектів або перелік відсутньої частини комплектації. Фото- та/або відеоматеріали є невід'ємною частиною Акту.

Копію Акту прийому-передачі разом із фото- та/або відеоматеріалами Покупець повинен надати Продавцю.

6.3. Якщо на упаковці Товару відсутні ознаки її пошкодження, то Продавець зобов'язаний замінити неякісний товар або доповнити комплектацію Товару протягом 7 (семи) робочих днів.

6.4. Якщо на упаковці Товару наявні ознаки її пошкодження, то Покупець зобов'язаний скласти Претензію до Перевізника на часткове або повне покриття збитків, пов'язаних із втратою якості та/або комплектності товару.

За домовленістю Сторін Продавець може протягом 7 (семи) робочих днів усунути недоліки, що виникли під час транспортування, або замінити Товар та самостійно оформити Претензію до Перевізника на часткове або повне покриття збитків від свого імені.

6.5. Якщо Покупцем був знехтуваний зазначений порядок отримання Товару у Перевізника, претензії щодо якості та/або комплектності Товару Продавцем до розгляду не приймаються.

6.6. Покупець під час приймання Товару підтверджує своїм підписом у видатковій або товарно-транспортній накладній, що не має претензій щодо кількості, цілісності, якості та комплектності Товару.

 

7. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН

7.1. Продавець зобов’язаний:

7.1.1. Передати Покупцеві товар у відповідності до умов цього Договору та замовлення Покупця.

7.1.2. Не розголошувати будь-яку приватну інформацію про Покупця і не надавати доступ до цієї інформації третім особам, за винятком випадків, передбачених законодавством та під час виконання Замовлення Покупця.

7.2. Продавець має право:

7.2.1 Змінювати умови цього Договору, а також ціни на Товари та послуги, в односторонньому порядку, розміщуючи їх в Інтернет-магазині. Всі зміни набувають чинності з моменту їх публікації.

7.2.2. Призупинити виконання своїх зобов'язань в односторонньому порядку у випадку порушення Покупцем умов даного Договору.

7.3 Покупець зобов'язується:

7.3.1. До моменту оформлення замовлення ознайомитися з описом Товарів та цінами, запропонованими Продавцем в Інтернет-магазині.

7.3.2. До моменту укладання Договору ознайомитися зі змістом та умовами Договору.

7.3.3. Повідомити всі необхідні дані, що однозначно ідентифікують його як Покупця, та достатні для доставки Покупцеві замовленого Товару.

7.4 Покупець має право:

7.4.1. Здійснювати запит на отримання додаткової інформації щодо опису та технічних характеристик Товару перед оформленням Замовлення та укладенням Договору.

7.4.2. Залишати відгук щодо якості виконання роботи Продавця та/або Товару на сайті Інтернет-магазину.

 

8. ЯКІСТЬ ТОВАРУ ТА ГАРАНТІЯ

8.1. Якість Товару, який поставляється, повинна відповідати стандартам, прийнятим в країні виробника. Комплектність Товару визначається виробником Товару.

8.2. На поставлені електротехнічні Товари діє гарантійний термін, рівний 12-ти місяцям, якщо інше не вказано у гарантійному талоні. Гарантійний талон може бути наданий Покупцю в електронному або оригінальному вигляді.

8.3. Продавець гарантує якість Товару в цілому. Гарантійний строк на комплектуючі та складові частини Товару дорівнює гарантійному строку на сам Товар. Гарантійний термін не поширюється на витратні комплектуючі частини Товару згідно технічної та експлуатаційної документації виробника (ущільнювачі, лампи тощо).

8.4. Гарантійний строк обчислюється з моменту підписання видаткової накладної або у момент передачі Товару перевізнику для доставки Покупцеві.

8.5. Гарантійний ремонт включає в себе безкоштовне усунення протягом гарантійного терміну будь-яких несправностей чи недоліків Товару, якщо під час огляду встановлено, що вони виникли з вини виробника. Висновок щодо гарантійного чи негарантійного випадку надає сервісний центр Продавця.

8.6. Гарантійний ремонт здійснюється за адресою сервісного центру Продавця. Транспортні витрати з доставки Товару до сервісного центру та назад на об'єкт Покупця здійснюються за рахунок та силами Покупця.

8.7. Перед відправкою на гарантійний ремонт Товар має бути очищений (від залишків кави, води, жиру та інших продуктів). У випадку сильного забруднення Товару з Покупця буде зніматися плата за чистку.

8.8. Гарантійний ремонт здійснюється протягом 14 робочих днів з дня отримання Товару за умови наявності необхідних запчастин на складі Продавця. У разі відсутності запчастин на складі термін ремонту продовжується на час отримання запчастин від заводу-виробника на склад Продавця.

8.9. За домовленістю Сторін Покупець може здійснити ремонт Товару, що перебуває на гарантії, власними силами та за свій рахунок. В такому випадку Продавець надає Покупцю на безоплатній основі запасні частини протягом 10 робочих днів після отримання акта-рекламації за умови наявності даних запчастин на складі. У разі відсутності запчастин на складі термін поставки запчастин продовжується на час отримання від заводу-виробника на склад Продавця. Запчастини надаються на основі обміну запчастини, яка вийшла з ладу, на справну. Перевезення запасних частин для проведення ремонту здійснюється за рахунок Покупця.

8.10. На гарантійний ремонт приймається Товар за наявності:

  • документів, що підтверджують поставку даного Товару Покупцю (видаткова накладна, гарантійний талон або фіскальний чек);
  • заповненого Покупцем акта-рекламації;
  • неушкоджених гарантійних пломб на Товарі;
  • оригінальної упаковки та всіх комплектуючих;
  • висновку сервісного спеціаліста Продавця про виникнення несправності Товару з вини виробника.

8.11. Гарантії Продавця не поширюються на випадки недотримання Покупцем правил транспортування, зберігання, обслуговування та експлуатації Товару.

8.12. У гарантійному ремонті може бути відмовлено в таких випадках:

  • відсутність документів, що підтверджують поставку даного Товару Покупцю (видаткова накладна, гарантійний талон або фіскальний чек);
  • відсутність оригінальної упаковки або комплектуючих;
  • дані, вказані у гарантійному талоні не відповідають Товару, стерті або виправлені;
  • закінчився термін гарантійного обслуговування;
  • Товар має видиме механічне пошкодження;
  • самостійний ремонт або ремонт третіми особами (стороннє втручання у Товар);
  • наявність сторонніх предметів у функціональних вузлах; слідів пилу, води, корозії, комах (а також самих комах), що стали причиною поломки;
  • пошкодження Товару з вини Покупця внаслідок використання не за призначенням або неналежного використання з порушенням умов експлуатації, вказаних в інструкції до Товару;
  • пошкодження Товару з вини Покупця внаслідок порушення умов зберігання, транспортування, проведення вантажно-розвантажувальних робіт;
  • пошкодження викликані аварійним підвищенням чи пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • знос, що виник внаслідок звичайної експлуатації Товару;
  • пошкодження Товару у наслідок впливу природних стихійних явищ, техногенних катастроф, військової агресії тощо;
  • відсутність регламентованого технічного обслуговування спеціалізованою організацією або особами, які мають відповідну кваліфікацію.

8.13. Продавець не виконує регламентованого технічного обслуговування реалізованого за цим Договором Товару. Виконання Продавцем регламентованого технічного обслуговування можливе лише виключно за умови укладення відповідного Договору між Сторонами у письмовому вигляді.

 

9. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН

9.1. Продавець та Покупець несуть відповідальність за виконання своїх зобов'язань відповідно до чинного законодавства України і положень цього Договору.

9.2. Продавець не несе відповідальності:

  • за змінений виробником зовнішній вигляд та/або комплектацію Товару;
  • за невідповідність кольорової гами Товару в оригіналі та його зображення на сайті Інтернет-магазину;
  • за затримку у виконанні замовлення, яка відбувається з причин, що знаходяться поза сферою впливу Продавця;
  • за можливі наслідки порушення Покупцем своїх зобов'язань;
  • за шкоду, заподіяну Покупцеві або третім особам внаслідок неналежного транспортування, зберігання, монтажу та/або використання Товару, придбаного у Продавця.

9.3. У випадку необґрунтованої відмови Покупця від приймання замовленого та оплаченого Товару, Продавець повинен повернути Покупцю грошові кошти протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту отримання повідомлення про відмову від приймання Товару, а Покупець сплатити штраф у розмірі 20% від вартості замовленого Товару.

За домовленістю Сторін Продавець може повернути Покупцю сплачену суму за вирахуванням штрафу.

9.4. У випадку необґрунтованої відмови Продавця від поставки оплаченого Товару, Продавець повинен повернути Покупцю грошові кошти протягом 5 (п'яти) банківських днів з моменту повідомлення про відмову від поставки Товару.

9.5. Сплата Стороною зазначених цим Договором штрафних санкцій (неустойки, штрафу, пені) не звільняє її від обов'язку виконання своїх зобов'язань за Договором.

 

10. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ

10.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили (форс-мажорні обставини), які не існували на момент укладання Договору та виникли поза волею Сторін.

10.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії форс-мажорних обставин, повинна не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

10.3. Доказом виникнення форс-мажорних обставин та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою платою України, її регіональними відділеннями, іншими компетентними органами.

10.4. Термін виконання зобов'язань за цим Договором автоматично продовжується на строк дії вищевказаних обставин непереборної сили за умови своєчасного повідомлення Сторонами про настання названих обставин.

У випадку, коли обставини непереборної сили та/або їх наслідки продовжують діяти більше двох місяців або якщо при настанні даних обставин стає зрозумілим, що вони будуть діяти більше цього терміну, Сторони зобов'язані провести переговори з метою виявлення прийнятних для них способів виконання цього Договору.

 

11. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ

11.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов’язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

11.2. Якщо шляхом взаємних переговорів та консультацій вирішити спір не вдається, спір вирішується в суді за відповідною підвідомчістю та підсудністю згідно чинного законодавства України.

 

12. КОНФІДЕНЦІЙНІСТЬ І ЗАХИСТ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ

12.1. Надаючи свої персональні дані на сайті Інтернет-магазину при оформленні Замовлення, Покупець надає Продавцеві свою добровільну згоду на обробку, використання (у тому числі і передачу) своїх персональних даних, а також вчинення інших дій, передбачених Законом України «Про захист персональних даних», без обмеження терміну дії такої згоди.

12.2. Продавець зобов'язується не розголошувати отриману від Покупця інформацію. Не вважається порушенням надання Продавцем інформації контрагентам і третім особам, що діють на підставі договору з Продавцем, в тому числі і для виконання зобов'язань перед Покупцем, а також у випадках, коли розкриття такої інформації встановлено вимогами чинного законодавства України.

12.3. Покупець несе відповідальність за підтримання своїх персональних даних в актуальному стані. Продавець не несе відповідальності за неякісне виконання або невиконання своїх зобов'язань у зв'язку з неактуальністю інформації про Покупця або невідповідністю її дійсності.

 

13. ІНШІ УМОВИ

13.1. Цей Договір укладено на території України і діє відповідно до чинного законодавства України.

13.2. Сайт Інтернет-магазину створений для організації дистанційного способу продажу Товарів через мережу Інтернет.

13.3. Використання сайту Інтернет-магазину для попереднього ознайомлення з описом Товару, а також для оформлення Замовлення для Покупця є безкоштовним.

 

14. РЕКВІЗИТИ ПРОДАВЦЯ

ФО-П Рижова Оксана Василівна

ЄДРПОУ (РНОКПП) 3337203469

Р/р UA 48 351533 00000 26009052126071 в Харківське ГРУ АТ КБ "ПриватБанк"

Не є платником податку на прибуток на загальних підставах

тел. (050) 82-41-906; (067) 105-75-90

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner