Продавець ІталТрейд розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
163 відгуків
+380 (50) 824-19-06
+380 (67) 105-75-90

Гарантійні зобов'язання

Загальні положення

1. Якість обладнання, який поставляється, повинна відповідати стандартам, прийнятим в країні виробника. Комплектність обладнання визначається виробником.

2. На продане електротехнічне обладнання діє гарантійний термін, рівний 12-ти місяцям, якщо інше не вказано у гарантійному талоні. Гарантійний талон може бути наданий Покупцю в електронному або оригінальному вигляді.

3. Продавець гарантує якість обладнання в цілому. Гарантійний строк на комплектуючі та складові частини обладнання дорівнює гарантійному строку на саме обладнання.

4. Гарантійний термін не поширюється на витратні комплектуючі частини обладнання згідно технічної та експлуатаційної документації виробника (ущільнювачі, лампи, дверні петлі, ножі тощо).

5. Гарантійний строк обчислюється з дня підписання видаткової накладної або з дня передачі обладнання перевізнику для доставки Покупцеві.

6. Гарантійний ремонт включає в себе безкоштовне усунення протягом гарантійного терміну будь-яких несправностей обладнання, якщо під час огляду встановлено, що вони виникли з вини виробника. Висновок щодо гарантійного чи негарантійного випадку надає сервісний центр Продавця.

7. Гарантійний ремонт здійснюється за адресою сервісного центру Продавця. Транспортні витрати з доставки обладнання до сервісного центру та назад на об'єкт Покупця здійснюються за рахунок та силами Покупця.

8. Перед відправкою на гарантійний ремонт обладнання має бути очищене від залишків кави, води, жиру та інших продуктів. У випадку сильного забруднення обладнання з Покупця буде зніматися плата за чистку.

9. Гарантійний ремонт здійснюється протягом 14 робочих днів з дня надходження обладнання за умови наявності необхідних запчастин на складі Продавця. У разі відсутності запчастин на складі термін ремонту продовжується на час отримання запчастин від заводу-виробника на склад Продавця.

10. За домовленістю сторін Покупець може здійснити ремонт гарантійного обладнання власними силами та за свій рахунок. В такому випадку Продавець надає Покупцю на безоплатній основі запасні частини протягом 10 робочих днів після отримання Акта-рекламації за умови наявності даних запчастин на складі. У разі відсутності запчастин на складі термін поставки запчастин продовжується на час отримання від заводу-виробника на склад Продавця. Запчастини надаються на основі обміну запчастини, яка вийшла з ладу, на справну. Перевезення запасних частин для проведення ремонту здійснюється за рахунок Покупця.

11. Гарантії Продавця не поширюються на випадки недотримання Покупцем правил транспортування, зберігання, обслуговування та експлуатації обладнання.

12. Продавець не виконує регламентованого технічного обслуговування реалізованоого обладнання. Виконання Продавцем регламентованого технічного обслуговування можливе лише виключно за умови укладення відповідного Договору між сторонами у письмовому вигляді.

 

На гарантійний ремонт приймається обладнання за наявності:

  • документів, що підтверджують продаж даного обладнання Покупцю (видаткова накладна, гарантійний талон або фіскальний чек);
  • заповненого Покупцем Акта-рекламації;
  • неушкоджених гарантійних пломб на обладнанні;
  • оригінальної упаковки та всіх комплектуючих;
  • висновку сервісного спеціаліста Продавця про виникнення несправності обладнання з вини виробника.

 

У гарантійному ремонті може бути відмовлено в таких випадках:

  • відсутність документів, що підтверджують продаж даного обладнання Покупцю (видаткова накладна, гарантійний талон або фіскальний чек);
  • відсутність оригінальної упаковки або комплектуючих;
  • дані, вказані у гарантійному талоні не відповідають заводській табличці з обладнання, стерті або виправлені;
  • закінчився термін гарантійного обслуговування;
  • обладнання має видиме механічне пошкодження;
  • самостійний ремонт або ремонт третіми особами (стороннє втручання в обладнання);
  • наявність сторонніх предметів у функціональних вузлах; слідів пилу, води, корозії, комах (а також самих комах), що стали причиною поломки;
  • пошкодження обладнання з вини Покупця внаслідок використання не за призначенням або неналежного використання з порушенням умов експлуатації, вказаних в інструкції;
  • пошкодження обладнання з вини Покупця внаслідок порушення умов зберігання, транспортування, проведення вантажно-розвантажувальних робіт;
  • пошкодження викликані аварійним підвищенням чи пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • знос, що виник внаслідок звичайної експлуатації обладнання;
  • пошкодження обладнання у наслідок впливу природних стихійних явищ, техногенних катастроф, військової агресії тощо;
  • відсутність регламентованого технічного обслуговування спеціалізованою організацією або особами, які мають відповідну кваліфікацію.

 

Порядок звернення у сервісну службу

  1. Зробіть фото заводської таблички, що розміщена безпосередньо на обладнанні.
  2. Зробіть фото несправної деталі, якщо є розуміння що саме вийшло з ладу. Або зробіть відео із проявом несправності, якщо є побоювання, що обладнання працює некоректно.
  3. Заповніть Акт-рекламацію максимально повно, вказавши всю інформацію, яку можете надати.
  4. Відправте заповнений Акт-рекламацію, фото заводської таблички, фото або відео несправності, а також документи, що підтверджують купівлю обладнання в нашому інтернет-магазині (видаткова накладна, гарантійний талон або фіскальний чек) на електронну адресу: italtrade.com.ua@gmail.com
  5. Зачекайте, будь ласка, на зворотній зв'язок стосовно Вашого звернення.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner